Ismételten hiba állt elő a FARMnál..

Több millió felhasználónak tűnik el FV-je..Sőt van olyan is akinek több mint 40 FV eltűnt..


Erre hivatalos magyarázatot még nem találtam...Csak Külföldi fórumokon olvasom hogy nekik is tűnnek el a pénzük..

Sőt olyan eset is volt hogy 15 FV-je volt másik percben 5 FV és mikor újra inditotta a játékot 20 lett neki..Nah most erre adjanak magyarázatot.....
Másik eset...+ 6FV-je volt a fószernak másik pillanatban pedig már -4..Nah nah..Itt valami nagyon nagy gáz lehet...

Egyenlőre senki semmit nem tud csinálni...Annyit mondok "Ez itt egy szép nagy béka, és szépen nyeld le."

date 2010. február 25., csütörtök

3 megjegyzés to “FV hova tünt?”

  1. 柯黛云
    2010. március 13. 21:05

    Akkor ezek szerint másnak is eltűnt már a pénze. Nekem volt 13 FV Cashem, és már csak 3 "szavazat" hiányzott a pajtám bővítéséhez. Mivel lejárt az idő, ezért rákattintottam, hogy 3 FV Casht fizetek, de levonta az összeset, úgyhogy nulláról indultam.:(( A következő alkalommal 1 casht kellett volna fizetnem a csirkeólért, és megint levont 10-et, és -5 lett az eredmény. Aztán frissítésnél visszakaptam, de az első 10-es levonást sajnos semmi nem oldotta meg. Írtam a supportnak, de nem válaszoltak még (illetve igen, csak nem a kérdésemre, így írtam még egyszer). De akkor ezek szerint így jártam...:(

  1. Unknown
    2010. június 12. 20:26

    nekem úgy tűnt el, hogy vettem 1 csirkét
    és se csirke se pénz
    azt hiszem, akkor még nem is haragudtam annyira....
    De most 55000 -ért vettem 1 island sharty-t
    eltünt, a pénzt levonta
    Gazdag vagyok, akartam.....vettem még egyet!3800 am maradt az aranypénzből...MOST FIGYI!
    eltünt az is!
    ezt nyeljem le??

  1. G.Judit
    2010. szeptember 1. 9:30

    Na akkor én azt nyeljem le, hogy 70 FV tűnt el egyik napról a másikra. Előző nap még megvolt, ma belépek sehol semmi. Hol kaphatok érdemben választ erre!!

Mennyien

Eddigi látogatás 2010.02.22 óta free counters